Tuesday, January 6, 2015

SALAM PERKENALAN...





SALAM SEJAHTERA BUAT ANDA SEMUA...

Sudah sekian lama saya tak kendalikan blog ni...bukan apa kekadang masa yang amat mencemburui sampaikan tiada masa untuk bertandang ke alam maya ni.
Sebelum ni saya kurang ketengahkan syarikat sebagai perantara untuk perniagaan saya di dalam alam maya ni tapi sekarang saya kembali untuk memeriahkan lagi atau kata lain nak menyemakkan lagi dunia maya ni dengan produk-produk yang saya tengah usahakan...hahahaha boleh macam tu? 

Apa pun kedatangan saya ini harapnya dapat di terima semua...
Niat saya selain dapat berceloteh di sini dapat juga saya perkenalkan perniagaan saya kepada umum, mungkin ada yang dapat kita berkongsi dalam menjana ekonomi sesama kita,yedak?

Kepada sesiapa yang sebelum ini yang pernah bertandang ke blog saya, saya ucapkan terima kasih berjuta ikan di laut..

Jika ada yang dapat kita manfaatkan bersama di sini jadi kita share la yer ngan kawan2 , rakan2 serta taulan...jika perlukan maklumat yang lebih lagi tentang produk-produk yang akan di ketengahkan selepas ini jadi sudi2lah CALL tak pun SMS pun boleh sekarang ni dah ada teknologi Whatsapp, pun boleh kalau malu nak bercakap...saya kot mana pun boleh...fleksibel katakan hahahaha...
Terima kasih banyak buat anda yang sudi bertandang ke blog ini...
No.phone saya ada di mana-mana dalam blog ini....



AZMAL HASNUL BIN ABU HASSAN
NUZ Cahaya Nusantara Ent.



http://www.facebook.com/northerndiamond 

No comments:

Post a Comment