Sunday, November 8, 2015

#minyaktokdewa RAWAT DAN PULIHKAN LUMPUH / STROKE


#minyaktokdewa


Assalamualaikum... Salam ceria, salam bahagia, salam sejahtera buat sesiapa yang sudi singgah ke blog ini... Sekadar berkongsi untuk di manfaatkan bersama atas anugerah yang di kurniakanNya... Semuanya atas kehendakNya juga berita ini sapai kepada anda, tiada daya kita kecuali di gerakkan oleh Nya...
Ok,di sini ingin saya perkenalkan 1 produk penghasilan dari ceruk kampung oleh seorang TOK GURU yang ingin memanfaatkan anugerah ilmu yang diberikan kepada beliau bersama masyarakat yang ada di Seluruh Malaysia atau pun di luar sana tanpa mengira Bangsa atau Agama, Muda Atau Tua keran kita semua manusia hamba sahaya kepada Nya.

Minyak yang memulihkan sakit URAT , SARAF & SENDI... Rata-rata kita rakyat Malaysia punyai masalah ini terutama bila melibatkan kerja dan keadaan persekitaran semasa. Bukan di pinta tapi itu ujian mendekatkan kita kepada Pencipta...

Ok,saya perkenalkan...

#minyaktokdewa


#minyaktokdewa


APA DIA MINYAK SAPU TOK DEWA NI, MACAMANA TERHASIL & SIAPA YANG HASILKAN MINYAK NI?

Minyak TOK DEWA dihasilkan secara tradisional dari akar-akar kayu hutan di adun bersama herba rempah ratus dan di pasakkan ayat-ayat penyembuhketika penghasilannya (minyak ini pantang di langkah) oleh seorang TOK GURU KAMPUNG bagi membantu sesiapa yang mempunyai masalah berkaitan URAT, SARAF & SENDI tanpa membebankan mereka dari segi ekonomi. (harga minyak ini berpatutan dan tidak terlalu tinggi). Ini salah satu cara beliau melakukan amalnya membantu sesama insan.


#minyaktokdewa


APA KELAINAN MINYAK SAPU TOK DEWA INI?

Minyak ini MEMANG LAIN DARI YANG LAIN, ianya BUKAN MINYAK PANAS pesakit hanya perlu SAPU DAN GOSOK-GOSOK sahaja pada tempat yang sakit itu (bagi yang tidak pandai mengurut atau tidak mahu/perlu di urut). Minyak ini akan meresap ke dalam kulit dan terus bergerak sendiri memperbetulkan uart-urat kecil dan besar yang ada di dalam badan kita (ya,minyak ini membuat kerjanya sendiri) melancarkan kembali saluran darah yang tersekat yang boleh mendatang pelbagai penyakit yang besar seperti LUMPUH/Stroke. Berkemungkinan ada di kalangan pesakit akan berasa panas selepas di sapu minyak ini, itu menandakan minyak ini tengah beroperasi dan ada juga pesakit setelah menggunakan minyak ini beberapa kali akan terasa seperti ada yang mengurut. Minyak ini tengah melakukan kerja-kerjanya seperti mana yang telah di perintahkan.


 
#minyaktokdewa


HANYA SAPU DAN GOSOK PADA TEMPAT YANG SAKIT SAHAJA? TAK PERLU URUT? MACAMANA PULA BAGI YANG PUNYA MASALAH YANG BERAT SEPERTI LUMPUH/STROKE ?

Minyak TOK DEWA bagi yang punyai masalah LUMPUH/Stroke. SAPU & GOSOK pada seluruh badan lakukan 2-3kali sehari (Pagi/Malam @ Pagi/Petang/Malam). Lakukan selama 7 hari berturut-turut & selebihnya amalkan latihan pergerakan anggota tubuh badan. Minyak ini sudah membantu memperbetulkan urat-urat saraf di dalam badan,pesakit juga perlu memainkan peranan bagi mempercepatkan tempoh penyembuhan dengan melakukan senaman ringan pergerakan anggota badan yang punyai masalah itu. Jangka masa penyembuhan selalunya terpulang kepada badan dan kekuatan minda/rohani pesakit, kuatkan diri dengan berusaha selain berdoa dan tawakal kepada Nya.
Bagi yang punya masalah-maslah lain yang bersangkutan dengan urat , saraf dan sendi juga sapu dan gosok-gosok pada bahagian yang sakit itu jika tidak pandai mengurut. Ulangan yang sama juga seperti pesakit LUMPUH/Stroke buatlah 2-3 kali sehari... Sesudah mandi dan selepas lap badan maka gunakan minyak ini sebelum melakukan aktiviti harian anda. Pantangnya di sini JANGAN DI SAPU PADA KEMALUAN DAN LUKA.

#minyaktokdewa


APA LAGI YANG MINYAK SAPU TOK DEWA BOLEH BANTU PESAKIT DAN APAKAH SAKIT YANG BERSANGKUTAN DENGAN URAT SARAF NI?

Sakit Urat,Saraf ni mepunyai banyak cabangnya seperti SAKIT BELAKANG BADAN, SAKIT BAHU / LENGAN / LEHER / DADA, SAKIT PINGGANG, KEBAS TANGAN/KAKI, LENGUH KAKI/TANGAN, TARIK MENGKARUNG, SUSAH NAK BERSILA, SAKIT KETIKA MENCANGKUNG, SAKIT PELIPAT KAKI, BENGKAK/SENGAL, SEJUK KAKI, RADANG SENDI, RASA BISA-BISA PADA BAHAGIAN BADAN, DARAH BEKU, SARAF MATI, SAKIT LUTUT, SAKIT BETIS, TERSELIUH, RASA ENYUCUK-NYUCUK PADA KAKI/TANGAN, SAKIT TUMIT/BUKU LALI KAKI, SELALU KEJANG OTOT dan ISTIEWANYA MINYAK TOK DEWA INI adalah bagi MENGHINDARKAN GANGGUAN MAKHLUK HALUS dengan cara sapu pada pergelangan tangan (kanan & kiri) hingga ke hujug jari, begitu juga kaki (kanan & kiri) sapu dari pergelangan kaki hingga hujung jari...InshaaAllah, kita berusaha Allah jua yang mengizinkan.

#minyaktokdewa


Ini adalah anugerah yang harus kita manfaatkan bersama sebagai hamba Allah membantu bagi mereka yang memerlukan tanpa menekan harga yang terlalu mahal dalam keadaan ekonomi negara yang tidak menentu sekarang ini. Apa pun kami sekadar membantu setakat yang boleh...

“TAK RUGI BERUSAHA MENCUBA DARI TANGGUNG SAKIT DAN BERPUTUS ASA”
Azmal Hasnul @ Northern Diamond
(14/12/2015)


#minyaktokdewa


Ramai dari kalangan kita yang agak berusia (dalam lingkungan 30an ke atas pasti merasakan kelainan pada tubuh badan terutama bagi mereka yang melakukan kerja berat semasa usia muda) masalah-masalah seperti ini sering berlaku tetapi Alhamdulillah dengan bantuan minyak ini dapat meredakan sakit yang di alami...MINYAK SAPU TOK DEWA ini juga ada manfaat 
nya bagi kaum-kaum ibu, terutama yang sedang hamil atau yang dala pantang.

Saya tak kata suruh beli pun...tapi yelah Bila-bila di perlukan nanti carilah...kalau bukan hari ni mungkin besok lusa..

Kalau bukan untuk diri sendiri mungkin untuk keluarga, adik beradik, jiran-jiran tetangga, kawan-kawan atau sesiapa saja...tak kira bangsa atau agama...kita hidup maufakat hidup mencapai berkat...

#minyaktokdewa


TAK RUGI PUN KALAU USAHA MENCUBA DARI TANGGUNG SAKIT DAN PUTUS ASA..

.HARGA PUN EKONOMI TAK MEMBEBANKAN ANDA.

COD : Tasek Gelugor, Kepala Batas & Sungai Dua(Butterworth)

Harga :

1botol : RM20
2botol + 1botol (PERCUMA -PROMOSI 2016) : RM40
(Penghantaran PERCUMA !!!)


Hubungi (SMS/WHATSAPP) :

017-582 1998





#minyaktokdewa

Warisan Rawatan Tradisional Tok Guru Dulu-dulu Kala (Cara Kampung)

No comments:

Post a Comment