Tuesday, May 17, 2016

#minyaktokdewa



Assalamualaikum.. Salam Sejahtera, Salam Bahagia, Salam Ceria, Salam Ukhwah, Salam Sedunia... Moga Rahmat Allah sentiasa dalam lingkungan kita dalam setiap nafas yang kita hirup setiap saat dan masa.

Setelah sekian lama tak updated tentang Minyak Sapu Tok Dewa ni jadi hari ni terpanggil pulak nak kemas kini apa yang telah kita lalui selama ini. Alhamdullillah dengan barakah dan rahmat Allah Minyak ini sekarang mula di kenali di seluruh Malaysia walaupun dengan cara manual dan dengan cara hebohan di dalam media-media sosial. Cuma pergerakan terlalu terhad bukan apa,tenaga kerja tak ramai.

Berbanding dengan permulaan dulu tu memang la ada perubahan, kita mulakan menjual minyak ini dengan 100 botol sahaja sekitar bulan Oktober 2015, tu pun bahagi 2 orang bawa pi berniaga..kira 50 botol la sorang tapi sehingga sekarang ni Alhamdulillah  sudah mencecah hampir 5000 botol jualannya.  dan membantu ramai orang yang punyai masalah-masalah URAT,SARAF DAN SENDI.. Juga telah dimanfaatkan dengan baiknya oleh pesakit LUMPUH / STROKE.

Kini minyak ini boleh di dapati di sekitar Tasek Gelugor,Seberang Perai Utara  hingga ke Penanti,Bukit Mertajam terbaru juga terdapat di Tikam Batu.

Mini Market Pokok Sena (Depan PPK Pokok Sena / Petronas Pokok Sena ) Tepi jalan utama nak ke Tasek Gelugor / Kepala Batas dari Sungai Dua/ Butterworh.


Lokasinya Taman Koskam, Kepala Batas (jalan pongsu seribu nak ke Kepala batas.


Gerai Minuman Abang Hussin (berdepan Mini Market 24jam Pokok Sena) 



Zam Sup Nusantara ini berdepan sahaja dengan Masjid Jamek Tasek Gelugor.


Lokasi seterusnya Pusat Komersil Tasek Gelugor, 




Ini pula Restoran Selera Kapung Pak Su Din yang berada bertentangan ATM Maybank Tasek Gelugor atau pun lagi mudahnya bersebelah jalan masuk ke Kg.Tok Bedu / Air Melintas.
Minyak Tok Dewa terletak di meja kaunter..


Kedai ni memang FEMES di kalangan orang2 Tasek Gelugor


 Kedai ni lokasinya kena masuk kedalam kampung, suasana kampung sambil pekena mee udang atau mee kari..memang sudah terkenal di sini hinggakan ada juga pengunjung dari luar ke sini.


 Boleh di katakan satu2nya kedai baja & racun serta alatan pertanian milikan penuh Bumiputera Melayu di Tasek Gelugor ini. Lokainya mudah nampak di Pusat Koersil Tasek Gelugor bersebelahan Zon Ria Tasek Gelugor.


Usahawan Muslimah yang bersungguh2 berusaha membuka mini market ini..Lokasinya mudah nampak juga kerana di tepi jalan sahaja dari Tasek Gelugor nak ke Padang Serai atau Tasek Gelugor nak ke Lunas/Kulim.


 InshaaAllah di sini memang mudah nampak kerana di sebelah jalan utama dari Tasek Gelugor / Guar Perahu nak ke Bukit Mertajam.


Lokasinya di betul2 simpang 3 nak ke Pantai Merdeka /Kota Kuala Muda, memang akan nampak punya.. Sebelah petangnya bersebelahan kedai ini ada market petang menjual ikan/sayur. 

Inshaaallah lokasi terdapatnya Minyak Tok Dewa ini akan bertambah lagi dari masa ke semasa cuma kekadang saya yang tak sempat nak upload ke dalam blog ni.

BAGI ANDA YANG TINGGAL BERJAUHAN BOLEH JUGA DAPATKAN MINYAK INI SECARA PEMBELIAN ONLINE DAN KITA KAN POSLAJU MINYAK INI TERUS KE LOKASI ANDA. 

Ini antara ramai pembeli yang memberitahu tentang sampainya barang ke tangan mereka..













Apa2 pun boleh terus keep in touch dengan saya melalui hand phone samada telefon terus, sms, whatsapp, telegram, mesenger, facebook dan instragram.

#minyaktokdewa

017-582 1998

http://www.facebook.com/minyaktokdewa







1 comment: