Sunday, November 8, 2015

#minyaktokdewa SAKIT LUTUT, SAKIT SENDI SETTLE..SAPU SAJA TAK PERLU URUT

#minyaktokdewa


Assalamualaikum...salam sejahtera, bertemu lagi kita di lapangan maya ini..bagi yang pertama kali menjenguk-jenguk ke sini..selamat datang saya ucapkan..moga apa yang kita kongsikan bersama ini sikit sebanyak memberi syafaat serta memberi manfaat kepada diri dan keluarga serta komuniti.




Hari ni kita nak berbicara tentang PROMOSI PERKENALAN bagi mereka yang ingin mencuba menggunakan MINYAK SAPU TOK DEWA. Kita permudahkan lagi bagi sesiapa yang ingin mencuba minyak ini dengan harga yang tak membebankan.

KENAPA PERLUKAN MINYAK SAPU TOK DEWA KETIKA EKONOMI TENGAH GAWAT NI ?  BERBALOI KA ?

Kalau kita tengok di mana2 perawatan atau perubatan mengenai sakit lutut/sendi ni memang kekadang harga yang agak menekankan ada pula yang terlalu murah tetapi kesannya hanya sementara tanpa ada pembaikan untuk pemulihan jangka masa panjang. Selalunya yang untuk pemulihan jangka masa panjang ni harganya pula terlalu tinggi,ada di kalangan kita yang kurang berkemampuan. Jadi apa salahnya kita berusaha dengan cara ini pula kalau rezeki InshaaAllah bermanfaat buat kita serta keluarga.

#minyaktokdewa


BAGAIMANA MINYAK SAPU TOK DEWA DAPAT MEMBANTU ?

Selalu tertengok melalui Facebook atau tertengok dalam mana-mana layar maya tentang minyak ni, tapi macam biasa la kita ni,bukan nak ambik pot sangat yedak? Yelah,produk kampung,dalam fikiran tu “argh,tu semua ayat jer tu..ntah dari mana datang ntah dok tak dok sapu saja dah ok,dah tu murah pulak tu..Ntah2 nak tipu orang” "Betul ke tak tu? " “aku tak sakit nak watpa beli” “ntah2 depa boh apa dalam tu pun tak tau” “minyak oh minyak mari beli beli minyak-hahahaha..macam cerita DOREMI la pulak”  Bermacam-macam tanggapan orang sekeliling mengenai minyak ini. Tak salahkan sesiapa, sudah memang itu lumrah manusia le kan,saya sendiri pun macam tu juga hehehehe...


#minyaktokdewa


Tidak pula bagi hamba allah yang bernama Asyraf ni,beliau terus menghubungi kami untuk mencuba. Lalu diceritakan situasi masalah lututnya yang agak kronik, berkemungkinan terpaksa dibedah...namun segala KEKUSUTAN tersebut telah BERTUKAR menjadi SESUATU YANG SANGAT MENGGEMBIRAKAN...Alhamdulillah.


#minyaktokdewa

BUKAN SAHAJA SAUDARA ASYRAF JAA...RAMAI LAGI...SEBAB TU KITA SELALU WAR2 KAN TAGLINE " RAMAI DAH PULIH " NI ANTARA YANG KITA REKODKAN...ADA LAGI TAPI CUKUPLAH YANG KITA PAPARKAN NI...

#minyaktokdewa



#minyaktokdewa


#minyaktokdewa


#minyaktokdewa


#minyaktokdewa


#minyaktokdewa


#minyaktokdewa


#minyaktokdewa


#minyaktokdewa




REZEKI YANG ALLAH NAK BAGI, TIADA SEMPADAN ATAU BATASAN MAHA BESAR KUASA ALLAH.



#minyaktokdewa


MINYAK APA NI? SAPA BUAT? SEJAK BILA DI PASARKAN? 

Bagi yang belum tahu, meh saya nak bercerita serba sikit tentang macamana boleh terhasilnya produk yang telah dimanfaatkan ramai orang yang menggunakannya.

Buat pertama kali produk ini dibotolkan secara umum setelah sekian lama digunakan dalam rawatan cara kampung. Diberi nama MINYAK SAPU TOK DEWA, melalui ramuannya yang menggunakan rempah ratus, akar-akar kayu dan ayat-ayat penyembuh yang dipasak kedalam minyak ini, ia mula menjadi perhatian sejak diperkenalkan pada Oktober 2015.

#minyaktokdewa


Asalnya di bawa niaga di pasar2 pagi dan pasar2 malam sekitar Tasek Gelugor, Padang Serai dan Kulim. Pasti orang sekitar di tempat2 ini ada yang pernah ternampak atau terserempak ketika itu masa niaga ada buat demo sikit cara guna minyak ni. Jadi ada le kot yang perasan. Hehehehe..

#minyaktokdewa


#minyaktokdewa


#minyaktokdewa


#minyaktokdewa


Ini kerana pengguna semakin meyakini keberkesanannya merawat pelbagai masalah sakit lutut.

Buktinya dengan peningkatan jumlah pengguna yang kini telah melebihi 3000 orang.


KENAPA MINYAK SAPU TOK DEWA MENJADI PILIHAN RAMAI ?

Apa yang memuaskan hati mereka adalah cara rawatan lutut menggunakan minyak ini tersangat mudah. Hanya sapu sahaja dan tak perlu urut, selebihnya minyak meresap masuk dan akan merawat semuanya sampai ke akar umbi masalah. Ia juga merupakan cara rawatan yang paling menjimatkan, selesa, tiada kesan sakit malah juga lebih bersifat semulajadi dan tidak mendatangkan sebarang risiko kepada pesakit.

Oleh itu, tidak hairanlah kenapa semakin hari stok yang berada di kedai-kedai dan farmasi di sini kerap kehabisan.

DI MANA BOLEH DAPATKAN MINYAK SAPU TOK DEWA NI?

Bagi yang tinggal di Seberang Perai Utara,Pulau Pinang boleh ke lokasi-lokasi ini. Maaflah bagi yang tinggal berjauhan tu..kita guna khidmat POSLAJU jer la yer? Kami masih baru, tenaga kerja pun tak ramai jadi yang termampu setakat ini ja baru. Bagi sesiapa yang rasa berminat dan nak niagakan minyak ini di tempat anda, hubungi no.tertera di situ. Kita ada niat baik nak bantu orang nanti Allah bantu kita balik,yedak?

#minyaktokdewa


APA LAGI KHASIAT MINYAK SAPU TOK DEWA NI?

(Minyak ini punyai khasiat serbaguna & seharusnya ada di setiap rumah sebagai persediaan)

Sakit Urat,Saraf ni mepunyai banyak cabangnya seperti,


SAKIT BELAKANG BADAN, SAKIT BAHU / LENGAN / LEHER / DADA, SAKIT PINGGANG, SLIPPED DISC, KEBAS TANGAN/KAKI, LENGUH KAKI/TANGAN, TARIK MENGKARUNG, SUSAH NAK BERSILA, SAKIT KETIKA MENCANGKUNG, SAKIT PELIPAT KAKI, BENGKAK/SENGAL, SEJUK KAKI, RADANG SENDI, RASA BISA-BISA PADA BAHAGIAN BADAN, DARAH BEKU, SARAF MATI, SAKIT LUTUT, SAKIT BETIS, TERSELIUH, RASA MENYUCUK-NYUCUK PADA KAKI/TANGAN, SAKIT TUMIT/BUKU LALI KAKI, SELALU KEJANG OTOT, SENGGUGUT (bagi wanita) dan ISTIMEWANYA MINYAK TOK DEWA INI adalah bagi MENGHINDARKAN GANGGUAN MAKHLUK HALUS (tatacaranya akan di beri bersama minyak)...InshaaAllah, kita berusaha Allah jua yang mengizinkan.

#minyaktokdewa


Fungsi utama minyak ini adalah baik pulih sistem urat, saraf atau sendi bermasalah.

1.       PERINGKAT PERTAMA ADALAH PEMULIHAN

2.       PERINGKAT KEDUA MEMPERKUATKAN DAN

3.       MEMASTIKAN MASALAH TIDAK BERULANG

Kesan pemulihan awal kebanyakannya dapat dirasai dalam 2-3 hari. Jadi pada anda yang mempunyai masalah berkaitan lutut sangat disyorkan anda cuba ikhtiar memulihkannya dengan minyak ini. InshaaAllah, Pasti OK.

#minyaktokdewa


KANAK-KANAK BOLEH GUNA TAK?

BOLEH, minyak ni universal..ceh cakap omputih lak, budak-budak boleh guna kerana minyak ini tak panas. Minyak ini juga boleh di gunakan pada kanak-kanak yang kerap kencing malam (sapu saja pada ari-ari pada setiap malam sebelum tidur). Begitu juga kalau ada terseliuh, biasa la budak-udak ni selalunya aktif lebih-lebih lagi yang hyperaktif. Kerapkan sapu & gosok minyak ni...Insahaallah, kita berusaha selebihnya Allah tentukan.

BERAPA HARGANYA? TAK DAK DISKAUN KA BAGI YANG MULA NAK CUBA ?

#minyaktokdewa


HARGA PROMOSI PENGENALAN BAGI YANG NAK CUBA DULU,JANGAN KATA ABANG TAK UMBRELLA..hehehe..

RM20 - 1 Botol

RM40 - 3 Botol ( 1 Botol Extra FREE)

(harga sudah termasuk kos penghantaran)



#minyaktokdewa


KITA CUBA BERIKAN YANG TERBAIK & TAK MAHU BEBANKAN YANG TENGAH MENDERITA SAKIT.

Nak lagi mudah urusan, SMS / WHATSAPP terus..

017-582 1998
(Azmal Hasnul)

#minyaktokdewa


“TAK RUGI BERUSAHA MENCUBA DARI TERUS MENDERITA DAN BERPUTUS ASA”

‪#‎lumpuh ‪#‎stroke ‪#‎rawatankampung ‪#‎carakampung ‪#‎mesticuba ‪#‎takrugi‪#‎sakiturat ‪#‎sakitsendi ‪#‎sakitsaraf ‪#‎takperluurut ‪#‎mujarab‪#‎minyaktakpanas ‪#‎rm20saja ‪#‎istimewa ‪#‎kanakkanak ‪#‎budakaktif‪#‎ibumengandung ‪#‎kaumibu ‪#‎sakit ‪#‎tradisional ‪#‎orangtua ‪#‎ibubapa‪#‎keluarga ‪#‎surirumah ‪#‎aktifsukan ‪#‎sukanextreme ‪#‎murah ‪#‎selesa‪#‎takbebankan ‪#‎cepatbertindak #hindarmakhlukhalus #cycling #jungletracking #gym #hiking #kerjakilang #buruhkasar #kerjaberat #urat #saraf #sendi #slippeddisc #kegunaanrumah #janganlangkah #rawatdanpulihkanlumpuhstroke #0175821998


http://facebook.com/minyaktokdewa

http://northerndiamond.blogspot.my

2 comments:

  1. Saya dah guna minyak tok dewa ni selepas tumit saya tercedera - radang rawan. Agak bagus jugalah kesannya.

    www.hasrulhassan.com

    ReplyDelete