Thursday, June 16, 2016

PENGHARGAAN BUAT YANG MEMERLUKAN...SAMPAI2KAN BIAR SEPOTONG AYAT.



Assalamualaikum... Salam Barokah di bulan Ramadhan Al-Mubarak ini.
Alhamdulillah, perjalanan Minyak Tok Dewa berjalan dengan lancar dalam cuba membantu bagi yang memerlukan. Alhadulillah juga ada di kalangan pengguna terus menghubungi kami untuk terus mendapatkan minyak ini bukan sahaja untuk diri sendiri malah untuk kaum keluarga juga rakan-rakan.

Sempena kedatangan Ramadhan ini kami menawarkan pada sesiapa yang membeli minyak sapu tok dewa selepas ini dengan belian 3 botol (RM60) maka akan di hadiahkan lagi 2 Botol (PERCUMA) sebagi penghargaan kami.



Ramai sudah maklum bahawa minyak ini bukanlah sebarangan minyak (minyak tinggalan warisan terdahulu buat kita generasi baru "WARISAN TRADISIONAL MELAYU LAMA") bagi yang sedang dalam kesakitan, penderitaan dan dalam keadaan ekonomi yang kurang memberansangkan diri dan family maka bolehlah cuba menggunakan minyak ini. Harga asal MINYAK SAPU TOK DEWA RM30 bagi setiap botol pada permulaannya (belum termasuk kos penghantaran lagi tuuu..). Tapi kita bersyukur ke hadrat Allah s.w.t dengan pertolonganNya dan selepas persetujuan bersama Tok Guru maka kita pasarkan minyak ini mengikut kemampuan masyarakat selain ingin membantu bagi yang memerlukan tanpa membebankan.



Bagi yang ragu-ragu boleh terus membeli dari saya atau dari pengedar2 yang lain (rakan2 saya) yang sedang giat memperkenalkan minyak ini ke seluruh Malaysia, boleh cuba guna InshaaAllah dengan izinNya akan ada perubahan biar pun sedikit/kecil, Jika ada sebarang masalah untuk berkomunikasi dengan mereka (rakan2 saya) anda boleh terus hubungi saya...macam biasa la talian saya 24 jam..h.p tak pernah tutup, cuma saya je yang tidur...hehehe...

Baik, sempena Ramadhan ini dan Syawal yang bakal tiba nanti ni..saya, 
AZMAL HASNUL BIN ABU HASSAN ingin memohon kemaafan jika ada yang terguris atau terasa hati ketika menelaah blog saya ini. Ada juga mereka yang menghubungi saya tapi tak dapat, ini kerana handphone saya rosak dalam bulan lepas dekat seminggu jugalah baru OK. Tapi sekarang ni dah boleh hubungi anytime..hehehe..

Selamat menjalankan ibadah Puasa
dan
Selamat Berhari Raya bersama insan tersayang
Maaf Zahir & Batin (jika terasa dalam hati) hehehe..

Salam mesra, salam bahagia, salam sejahtera, salam kita umat Muhammad sedunia !




Opss !!! Lupa pulak, bagi yang tinggal berdekatan dengan tempat urusan saya iaitu di Tasek Gelugor atau kawasan2 yang berdekatan boleh dapatkan terus di lokasi2 ini. Bagi yang berjauhan tu kita hantar guna kurier la yer..bagi yang dalam daerah Seberang Perai yang tempatnya agak jauh dari lokasi2 ini, telefon/sms/whatsapp saya untuk penghantaran bila2 memerlukan. Kita akan tambah lagi lokasi menempatkan minyak ini dala masa terdekat ini sehingga ianya mudah di dapati di mana2..dengan izin Allah.




Saya cuba sebaiknya sampaikan, jika itu dapat meringan bebanan anda...




No comments:

Post a Comment